Julshow

Kom hem från stallet för ca 20 min sen och showen blev verkligen grym!
Kadrilljen gick superbra, sen var det teater direkt efter så då fick jag ta och skynda mig att bli tjur xd! 
 
Då hade jag Josefins käpphäst( och bytte bara till en svart tröja sen fick jag gå ut och stångas.. xdd (det var Ferdinand :D) Och sen efter det så vart det att byta om tröja till en grå och sätta på mus öron och svans, haha. (Då var det alltså askungen! Och då sa jag också "vem ska göra det? och vart är katten?" xD)
 
Sen var det mycket andra saker också, som bl.a gymkana, prisutdelning av Årets Skötare, Årets Kamrat och Årets Eldsjäl! Och så var det Luciatåg och så kom Tomten och delade ut godis! :DD
 
Rex supersnygga man när Amanda och jag tagit ut knopparna... Haha xd
Superponnin<3
Haha måsta bara testa att skriva på bilden xd 
 
Film kanske kommer, om jag orkar xD
 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback