Sthlm helg!

Fredagen började med att gå upp halv 5, åka tåg klockan 6 och vara framme i Sthlm klockan 9. Då lämnade vi våra väskor i ett bagagerum på hotellet och sen gick vi och fikade.  
Efter det så gick vi i några butiker, i en köpte jag ett superfint skal! och sen blev det lunch på Amida Kolgrill! 
Efter det så åkte mamma och jag till Globen och gick på hästmässan! Åh man ville ha allt!
Testade JW byxor, men köpte inga. Köpte däremot man & svans borste, grimma, 3 Mulle anteckningsblock, en Mulle bok och filmen Black Beauty.
Louise står som modell... hästmodell x)
Sen vart det Globen! Först köpte jag en "Stockholm International Horse Show" fleece och sen köpte vi popcorn och lite snax! Sen gick vi in och satte oss och väntade på att det skulle börja.
Det var först hoppning, Allsvenskan tror jag. Sen vart det barbacka höjdhoppning och sen islandshästtävling!
Har bara några iphone kort då jag inte fört över några kamera bilder än ! Super kul att se det!
Sen efter Horse Show fick vi sitta på Koh Pangang (stava) i en timme och vänta på bord.. hmf.
Sen på Lördan så gick vi i butiker, bla Häst Biten där jag köpte pälsglans och två par ridstrumpor! :D Och sen gick mamma och jag på Julmarknaden på Kungens stall och sen åt vi på Fridays! Kungens hästar var superfina! 
Har inga bilder från julmarknaden på datorn än men :/
Sen var tåget hem försenat 40 minuter och vi skulle ha bytt tåg i Gävle men det hade hänt nåt med de tåget så då fick vi åka minibuss hem... yeeey.
 
Superbra helg helt enkelt! 
/Emsson
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

fin blogg!^^

Svar: Tack :D
Tove, Emma & Julia

2012-12-02 @ 19:54:37
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback