Farsdag

Idag är det då farsdag. Dagen började med att vi åkte till morfar och firade honom, både för han fyller år imorrn och för farsdag :) Där blev det tårta och sockerkaka :D Sen skjutsade jag och pappa mamma till jobbet, sen mot dollar store och handla lite, sen hem igen! Efter ca 1½ timme??! så åkte pappa och jag till farmor och farfar och åt macka och tårta där. Där stannade vi ett tag sen åkte vi på ica och handlade middag :D Haha jag köpte en findus matlåda (bäääst :DD<3).
 
Imorgon blir det stallet efter skolan och då har vi teori :) Vi ska typ frisera hästarna sa Tilde tror jag.. 
Sooommaaar<33 Fast just nu vill jag verkligen ha vinter :D
 
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej! Var gärna med i våran tävling, då du kan vinna en valfri grimma som vi postar hem till dig :D

http://jjaw.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfri-grimma-2.html#comment

Kram

2012-11-11 @ 21:50:03
URL: http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback