Prao

Dålig uppdatering för min del men har varit fult upp :/ men just nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv med syrran. Det är prao för min del den här veckan och jag har varit hos Kajsa (frisör) oh resten av veckan ska jag vara i syrrans klass. Dom ska dansa affro dans så jag hoppas att jag inte behöver vara med. Jag ska till stallet idag för det är möte, Stina sa att jag skulle vara med på teatern fast dom redan har tränat en gång. Men efter praon idag så ska jag och Jossan ( http://ljusdalsryttarna.blogg.se ) ner på köpigen och köpa någon present åt Stina som fyller år idag. Men nu måste jag börja göra mig i ordnig så hejdå //Julia grattis bästaste Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback