Barbaaaacka :D

Idag så red jag Cartoon, och de som ville fick rida barbacka, vilket jag gjorde :D
Vi övade i alla fall öppna, och det gick ganska bra (bästa dressyrhästen här :o) Men det var lite jobbigt.
Vi gjorde det i skritt och trav, båda varven. I trav var det ganska jobbigt, men det gick!
Sen så skulle vi galoppera, då hade jag tänkt att trava eftersom det  var ganska skumpigt, men han började galoppera så då fortsatte jag, det var jättekul! :D
 
Nästa gång ska jag också ha Cartoon, och ja, då ska vi nog hoppa. :D
 
/Emma

Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Tack så mycket :) Ni hade också en väldigt fin blogg :)
kram

2012-10-09 @ 14:42:08
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback