Info om mig - Emma

Jag heter då Emma, född den 19 april 2001 och bor i Ljusdal. I december (den 5) så har jag varit skötare på Pompe i två år. 
Pompe är min favorithäst, iaf i mysighet & gullighet, men att rida så älskar jag Rex, världens sötaste hoppkabrat! c: 
Molle gillar jag också, en storhäst som egentligen heter Moliere ;) Och jag är gift med en hund, ja, det är sant c: Han heter Haddock och min kompis Louise var präst & min kompis Molly var den enda i publiken x) 
Och jag älskar smileys, haha xD 
 
På fritiden är jag i stallet (ofc) och sitter ofta vid min vän, datorn :D Och så är jag med mina vänner, vi går och fikar och så ibland :)



 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback