Info om mig-Tove

Jag heter Tove och är född den 23 april 2001. Och jag har inte varit skötare på Pompe så länge, bara typ ett halv år :D På min fritid då jag inte är i stallet då är jag typ med mina vänner eller så.
Pompe han är min favorit häst men bara då man myser och sånt...
När det gäller ridning så gillar jag Dunder XD Han är bra då man ska t.ex hoppa och olika saker där man behöver FART! För han älskar att springa snabbt. Eftersom att jag ridit alla hästar i stallet förutom Jackpot. (alla ridskolehästar alltså)
Jackpot är 6år tror jag så han går inte på mina lektioner... Han går typ aldrig annars heller typ gör han är nästan alltid halt. :(

 
/Tove
 

Kommentarer
Postat av: tilde

Tove du skrev fel på pompe så det stog pomeo typ:)

Svar: jag vet...
Tove & Emma

2012-09-11 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback