Dagen

Dagen började med tråkskola, och efter det stannade Tove och jag en stund för att öva till geografiprovet vi har nästa vecka, sen gick vi och hämtade Julia på hennes skola och sen gick vi hem till mig.
Där fikade vi och lekte med Fridolf, och egentligen skulle vi bada hos Fillan så Julia åkte och hämtade bikini hemma hos henne och kom sedan tillbaka. Då cyklade vi på coop, och Julia och Tove storhandlade verkligen, haha. Medans jag köpte en glass, haha. 
Sen åkte vi hem till mig igen och.. chillade bara haha. Sen så kikade Felicia oss och sa att det inte skulle bli varmt förrän 21 så då struntade vi i att bada och dom åkte hem.
Så nu sitter jag här och övar på geografiprovet och gör matteläxan, jippie. Men tar paus från det ett tag nu och gör några tidsinställda! 
Arkivbild.
 
Hörs senare /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback