Dagens ridpass - Rex

Idag red jag Rexpojken, red med gummisnodd (halsförlängare) för han skulle arbeta med ryggen och bakbenen mer och det gick riktigt bra! Vi gjorde lite skänkelvikningar och flyttade hästarna för skänkeln, skänkelvikningarna blev sådär, men några blev riktigt bra, och när vi flyttade hästarna (en övning vi gjorde för nån gång sen när jag hade Tjejen, två steg, halt och sen flytta baken åt sidan) så gick det verkligen jättebra när jag flyttade med höger skänkel, vänster skänkel tog han dock inte lika bra.
 
Dessutom tycker jag Rex har blivit mycket piggare nu och håller i gång och springer för livet (okej nej, men han håller igång längre och länger på stegen, haha) i galoppen, kommer gå bra på lördag känns det som!
Haha åh vad gamla gulliga bilder jag har på denna dator, (använder mammas och pappas) hehe, cutiepie<3
 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback