Hyrde i söndags!

I söndags hyrde jag Dunder! Inez var också med och red och hon hade Rex.
Jag började med att köra lite dressyr, men det stog ett hinder framme så jag kunde inte låta bli att hoppa.
När jag hade hoppat en gång så kunde jag inte återgå till dressyren. Inez hoppade också lite, men inte lika mycket eftersom att hon inte har ridit på ett tag.
Jossan var också med och hoppade, självklart på Eddie. Julia fick höja åt oss, men Inez tror jag bara hoppade 60.
Sen låg hindret på typ 70, och 75 var de högsta jag hade hoppat innan. När jag hade kommit på 70 ungefär 2 gånger bad jag Julia att höja till 75. Då var Julia lite busig och la det på 80, utan att jag visste.
När jag sen hade hoppat så sa Julia "Du kände att de var högre va?".
Jag är stolt att jag vågade hoppa 80, för jag tycker att de är ganska högt.
Men Jossan nöjde sig inte med 80, då 90 var hennes tidigare rekord. När Jossan hade hoppat sista gången så låg översta bommen på 1 m. Så nu har både jag och Jossan slått våra personliga rekord!
Tack Julia för att du busade, hade förmodligen inte vågat om jag visste att det var 80. Älskar dig ♥
Bild på mig och Dunder när vi hoppade 80 cm ♥
 
Två stolta ryttare efter att ha slått personligt rekord ♥Och ja, jag har stigbyglarna uppe. Jag gillar mer att rida med dom uppe. Fast jag hade dom såklart när jag hoppade.
 
 
Felicia ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback