Igår + idag

Var till Sundsvall igår och handlade med mamma och pappa, blev inte så mycket till mig själv då jag fyller år på fredag, men köpte två putssvampar + 1 till Felicia på Hööks, två linnen och en examenklänning! Kollade på säkerhetsväst också, Steeds var verkligen osköna och klumpiga men Racesafe.. är kär! Dock är den jättedyr men..
 
Idag har jag inte gjort nåt speciellt direkt, fotade Fridolf när han sov (lolz), har datat och pumpat cykeln.. Haha. 
Läste förresten Isabellas inlägg om Becki.. Det var ju ganska hemskt, inte direkt trott nåt sånt om Nellie.. 
 
Men ska göra lite outfits eftersom jag har så tråkigt nu, haha. Och kanske fixa bloggen också, vem vet? ;)
Rexus♥
 
Hörs senare! /Emma

Kommentarer
Postat av: Tilde

Emmsson kan du länka det inlägget av isabella för jag hittar det inte?

Svar: Isabellas inlägg: http://isabellanilsson.devote.se/blogs/25594801/min-version.htmNellies inlägg: http://lafamiliaberntsson.blogg.se/2013/april/dementering.html
Dock tror jag mer på Nellie nu när jag läst hennes... /Emma
Tove, Emma & Julia

2013-04-14 @ 15:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback