Rubriken den försvann

VAD JAG FICK DÅ JAG FYLLDE ÅR:
 
Ridsaker
 
*Ridbyxor, svarta. Granngården
*Ridstrumpor, marinblå med röda och vita rutor. Granngården
*Ridskor, svarta utan stålhetta.  Granngården
*Piké, marin med röda och vitadetaljer, Granngården
* Väst, (vanlig) marin med detaljer rött och vitt. Granngården
*Ridbyxor, Whitaker, marin. HAR EJ KOMMIT. Hudikhästsport (?)
*Ridläger v. 27, elitlägret
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Övrigt:
*Linne, svart kors i kamoflage.
*Shorts, kamoflage.
*Klänning, zebrafärgad.
*T-Shirt, vit med texten Love me fram, och peace tecknet bak
*Linne, vanligt vit..
*T-Shirt, svart med spets från axel till axel runt hela.
*Spring tights, svarta.
*Väggklocka, U.S.A. flaggan i bakgrund och romerska siffror.
*Nagelack, rosa, genomskinligt toplack, genomskinlig rosa nyans, lila magnet (Det blir ett mönster om man håller en speciell magnet över i 30 sek) Och diamanter och klistermärken (detaljer)
 
Men jag tror att det var allt och så nu måste jag gå, tjaråååå
 
//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback