Om dagen♥☺

Idag har jag haft hemstudiedag :D 
Först så vaknade jag och Julia runt 8.30. Då var vi lata och kollade på typ 3 avsnitt av Pretty Little Liars. När klockan var typ 11.30 insåg vi att vi faktist måsta göra läxorna så då gick vi och åt frukost :P Men sen gjorde vi läxorna. Efter att allt var gjort så gick vi ner på finess och åt nachos, mumssss. Efter det åkte Julia hem :( Men då gick jag till Emma och lekte med Fridolf och fixade designen lite m.m 
 
 
Men nu ska jag sova ♥ Hej då, jag hoppas att det ska bli bättre bloggning nu ♥
 
-F

Kommentarer
Postat av: Jonna Pettersson

Hej! Nu har jag Månadens blogg för Februari // Mars på min blogg, det är super lätt att anmäla sig!
Hoppas du vill vara med :)

Kram!

2013-02-28 @ 09:24:35
URL: http://munsborodarragh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback