Typ godnatt...

 
Godkväll! Just nu ligger jag i sängen med ipaden! tur att jag har den annar blir det ingen uppdatering ;) Kikar med Emma och Felicia och vi kke ska sova på fredag (om någon tänker skaffa ett större rum) 
 
På lördag är det blåbärs hoppning och jag ska vara med på Thor :D vi ska hoppa 40 cm, Fillan ska oxå ha Thor och hon hoppar oxå 40 cm. Jag är jätte nervös!!! tänk om jag glömmer banan eller typ DÖR!! 
 
Idag var jag i stallet till typ 19:20 kollade på 3 lektioner!! fotade Fillan så något tag kommer det bilder. (har ju köpt en Nikon D3200) det blev dock inga bra hoppbilder men några andra, tänkte redigera dom lite först :) 
 
Kan inte ni komma med tips på bra fotoredigerings program!! förutom photoshop och Picasa!! 
/Julia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback