20 saker ni kanske inte visste om mig :)

Jag såg att Emma hade gjort en "5 saker du kanske inte visste om mig" Så nu tänkte jag göra något liknande.
 
 
 
1. Jag är 13 år gammal och fyller år den 6 mars, dvs att jag fyllde år för en vecka sen.
 
2. Jag har provat en massa sporter men den enda jag har fastnat för är ridning.
 
3. Min största dröm är att få en egen häst. Men just nu har jag inte den kunskapen som krävs för att ha en egen häst.
 
4. Jag har bara ridit i 1 år men jag tycker att jag har utvecklas sjukt mycket på den korta tiden.
 
5. Jag har nästan aldrig pengar, när jag väl har det så åker jag och shoppar så att jag inte har några kvar...
 
6. Jag är ungefär 153 cm lång, själv tycker jag att jag är kort som en dvärg, iaf för min ålder.
 
7. När jag var mindre trodde jag att jag sjöng bra och älskade att sjunga. Sen spelade jag in när jag sjöng, sen dess har jag aldrig sjungit "seriöst" offentligt..
 
8. Jag är väldigt blyg när jag är med främlingar.
 
9. Jag är otroligt feg.
 
10. Jag lider av klaustrofobi. Dvs jag har fobi för trånga utrymmen.
 
11. Jag är livrädd för dibetes, skulle aldrig klara mig utan mitt socker.
 
12. Jag är sockerberoende.
 
13. Jag har komplex för min mage, mina öron och mina ben. Men det är pga att jag har hört folk prata om mina öron & ben så det är därför jag har komplex för dom. Magen har storleken pga punkt nummer 12.
 
14. Jag älskar mat. Men jag tycker inte om det mesta. Jag tycker inte heller att det är logiskt.
 
15. Jag sover med 2 täcken för att det blir för varmt annars. Ingen logik.
16. Förut var jag asbra på matte (haha jag skryter) Men det är jag verkligen inte längre. Fick F på senaste provet, helt ärligt.
 
17. Min katt hade varit död om hon inte bodde här nu. Lång historia.
 
18. Jag har haft sammanlagt 14 hamstrar (om man räknar med ungarna). Nu har jag bara en kvar som heter Bellman.
 
19. Jag har bott med katter i hela mitt liv, bokstavligen.
 
20. Min katt Bisse fick jag när jag var 1 år gammal och jag har fortfarande kvar henne.
 
__________________________________________________________________________________
 
Jag skulle kunna skriva mer men det orkar ingen läsa. Kommer kanske en video med fler saker senare.
 
Hej då, lev livet som en körv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback