25 saker du kanske inte viste om mig

1. Jag fyller år 23 April därför är jag 11 år nu.


2. I höst har jag ridit i 4 år.


3. Jag har komplex för mina händer.


4. Jag är sockerberoende...


5. Jag älskar mat men är väldigt kräsen... ologiskt men ja.


6. Jag lider av klastrofobi, det vill säga att jag får panik i trånga utrymmen.


7. Jag ÄLSKAR Justin Bieber.


8. Jag spelar innebandy och rider men jag brinner för ridning. T.ex om det är match och pay&jump så ställer jag in matchen.


9. Jag har 4 syskon. Pga att mina föräldrar är skild.


10. Pga att mina föräldrar är skilda så får jag mer paket på födelsedag och julafton.


11. Jag är inte skötare på någon, men snart på Dunder.


12. Jag har varit sjuk 4 julaftonar i rad och på 1 examen.


13. 13 är mitt tur nummer.


14. Den första häst jag red var Dunder.


15. Jag vill ha mkt längre hår än vad jag har.


16. Jag är 150-160 cm, och tycker jag är jättekort.


17. Det högsta jag hoppat är 70 cm, och det var med Catja på lägret sommaren 2011.


18. Jag skrattar åt allt.


19 Jag är kitlig ÖVERALLT.


20. När jag var liten hade jag lugg.


21. Jag hade uppehåll med godis hela förra året, jag fick sockerberoendet i år, punkt 4.


22. Jag älskar att sjunga och dansa men jag är inte så bra på det, jag älskar ridning och Justin Bieber mer...


23. Jag har haft en katt. Som hette Herr Morris men vi kallade han Morris.



24. Jag hatar teater.


25. Dom här frågorna car jättesvåra att komma på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback