5 saker du kanske inte visste om mig!

Jag fyller år den 19 April

Jag kan sitta och fixa extra bloggar som jag inte har till nånting om jag inte har nåt annat att göra ..
 
Det högsta jag hoppat är 75, och det var med Eddie på hopplägret

Jag hatar att sitta ner utan stigbyglar på Rex i traven, och galoppen (eller ja mest avsaktningen från Galopp till trav, då ehm det är jätte skumpigt och det blir ganska snabbt eftersom Rex tar jättelånga kliv)
 
Jag har ridit sen hösten 2006, alltså 7 år i höst.  

Finaste Pompisen, saknar dig nåt otroligt♥ (Han inte i sådär när man rider, kanske när han är på bushumör, men nu var det ju mat i boxen...)
 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback