Barbacka på Storm ♥

Hejsan hoppsan. Idag red jag Storm :D Det var jättelängesen jag red han så det var roligt att ha han :)
Jag red d somsagt barbacka. Vi gjorde lösgörande och red väldigt mycket på volterna. Vi gjorde också väldigt mycket galoppfattningar från skritt. Jag hade aldrig galopperat barbacka innan så jag är glad att jag lyckades hålla mig kvar och det kändes bra iaf. Det var verkligen jättekul!
Bettan (min ridlärare) är i Teneriffa nu och solar så vi hade Emma som ridlärare idag! Det var väldigt roligt att ha henne för hon var min ridlärare på den andra ridskolan också där jag red när jag var typ 6 så det var roligt att ha henne igen. Vi ska ha henne nästa tisdag också, då ska jag ha Storm igen och rida barbacka mwihihihi.
Ha det bra, hejdå!
En liten bild på sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback