Här brukar det stå vad det handlar om i texten men det gör det inte den här gången

Jag har trååååååkigt...


Men det gör inget just nu, idag var jag på finess med Julia och Emma. Och det var kuuuul. Jag tog två kulor glass med topping och en dricka.
Imorgon så ska vi svara på frågestunden så om ni vill så kan ni komentera frågor nuuuu, men läs klart först ;D

I helgen ska jag som sagt till Sundsvall, Ankarspelen. Vi får egen tid och då ska jag såklart till Hööks... Hehe. Ska kolla på ridbyxor och chaps men ska nog kanske inte handla något för mamma kommer bara säga: "Kom ihåg att du fyller år snart och att du kan önska dig i födelsedags present ist"
Jag bah: "Men åååhh"

Det är en månad kvar tills jag fyller år på lördag, då ska vi åka till s-vall, den morgonen.

Nu kommer jag inte på nått. Hejdå


Tycker synd om hästarna som dött pga Findus! Och jag tycker även synd om den där kon...


*Tove*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback