Hästlista

Häst eller Ponny 
Dressyr eller Hoppning 
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel  (alla typ haha)
Briar eller Flippan 
Fullblod eller Kallblod 
Varmblod eller Halvblod (jag vet inte haha)
Uteritt eller Träningspass (Båda är ju liksom, lika bra cx)

Vilken är din favorithästras? Typ, Islandshäst & Fjording
Favoritsyssla i stallet? Rida och vara med hästarna
Favoritridlärare? Emma
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? Rex & Pompe

Hur många gånger har du blivit avslängd? 0
Hur många gånger har du ramlat av? 5
Har du ridit en hingst? Nej
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod? Nej
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Nej
Har du vart med om en ridolycka? Nej

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Blåa JW, brunrutiga, jeansfärgade, svarta och ett par beiga jag inte använder.
Har du ridstövlar eller ridskor
Vad är dina favorithästar för ras? Korsning och Fjording
Andvänder du chaps? Japp


Vad har du för storlek på din ridhjälm? Ingen aning hurredu..
Hur högt har du hoppat? 75 cm
Hur många priser har du sammanlagt? 3 st
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 10
Är hästar ditt liv? Såklart!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Jag vet inte.. o.o

Har gjort denna förut kom jag på när jag nu skrivit in den, men ja det är lite nyare svar (hoppas jag)

/Emma

KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback