Hejhej

Nu ligger jag i min säng och gör absolut inget. Idag har jag spelat match mot Valbo IBF, tror jag att dom heter. Vi vann med 5-2 och det var kul.

Jag var inte så bra idag för igår då jag va i backen så liksom ramlade jag bredvid ett hopp och föll 3 meter och gjorde illa benet och ryggen, därför kunde jag inte springa så bra idag. Jag spelade back så jag behövde inte springa så mycket. Och det var ju bra :D

Igår då jag red andra dagen på ridlägret så hade jag Rex, han var seg och det gick inte så bra. Jag ramlade av i "mitten" av en kombimation, alltså före andra hindret. Hamnade nästan på hindret men det gick bra!

Jag har inget mer att säga. Hejdå.
Och godnatt alla

/Tove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback