Hello

TjaTja bloggen, just nu gör jag inte så mkt... Är med Tilsson bara, eller bara & bara, men aja.
Snart ska vi göra inget, hehe...  XD Om ni vill veta vad våra favorit ord är så är det: Avokado och aprikos och dagstidning. Vi dog nästan då vi pratade om det igår... Torr humor, jag vet hehe! Men döm inte!
 
Låt tips:
Ed Sheeran - Drunk. 
 
Justin Bieber - As long as you love me.
 
Little Mix - Change your life.
 
One Direction - Live while we´re young. 
 
Christina Aguilera - Feel this moment. 
 
Amanda Fondell - Bastard.
 
Ulrik Munther - Tell the world i´m here.
 
Det var lite låtar som jag tycker ni ska kolla, så gör det.
 
Idag har varit i stallet på US möte, då vi tog upp lite olika saker, sedan mublerade vi om i skötarrummet så vi fick mer och bättre plats, sedan fotade jag lite bilder som kommer ikväll, bl.a på Dunder & Cartoon. Och jag kanske gör en hiss&diss nått tag också! Jag har inte mer att berätta nu mer ikväll då. Okidoki ses sen.
 
-Kram Tove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback