Hemma från föräldrarmöte

Kom hem från skolan för ca 20 minuter sen, var föräldrarmöte och vi sålde kladdkaka, bullar och sånt (det var nog därför jag ville dit lite) och pratade om en skolresa vi ska göra till början av sexan! 
 
Men iallafall blev det inget stallet idag, igår gick jag och Fillan dit som jag skrev, var där till ca 6, efter Fillans lektion var slut och sen när jag kom hem.. Så vet jag inte vad jag gjorde?!
Haha, men imorgon vet jag nog inte heller vad jag ska göra, vi slipper iallafall gympan på skolan! (y)
 
Haha nämen aw vilken söt bild jag hittade, Rex borde bli känd för "hästen som älskar att vara med på kort" Haha!
 
Nu ropar duschen, måste också be om förlåtelse för mina fina (eh) inlägg. Men uppdatering måste bli bättre, det är ett måste!
 
/Emma

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ung ryttare med höga ambitioner

Sv; Tack så mycket! Kul med respons (:

2013-03-13 @ 20:57:14
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Lollo

Fin blogg :)
Är allt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg där kan du bland annat hitta inlägg om mobbning och MIN åsikt om det, sen kan du hitta ett recept på en super go milkshake, hoppas du kikar in!
Kram från lovisamagnusson.blogg.se

2013-03-16 @ 18:10:28
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback