I vanliga fall står det en rubrik här.

Nu ligger jag i min säng och väntar på att Julia ska vakna. Det är hoppläger idag också. Idag ska vi hoppa bana, hoppas att det går bra och att dunder inte drar iväg för mycket. Dunder är en iaf en häst som hoppar allt. Så länge man har fart så kan han hoppa 2.25 (skämt å sido).
Men jag tror att det går bra. Det gick bra för mig idag, dunder var lite seg bara. När vi skulle göra galopparbete (galoppera överbommarna som ligger så fint på min fina teckning) så gick Dunder på sida av bommarna flera gånger. Men det var jag som var dålig på att styra.

Emma har väl redan skrivit hur vi hoppade så jag slänger bara upp en fin teckning.






Bilden är ritad från min mobils så klaga inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback