Idag har jag hoppat 75 och ramlat av.

Idag var det då hoppläger och jag hade Eddie! Typ tredje gången vi hoppade på 50-55 (?) så hade jag för lite fart och han stannade och jag gled av in i hinderstödet xD
Sen hoppade vi ca 65, och sist 75.
Fast först så gjorde vi galopparbete med galoppbommar på fyrkantspåret och på volterna!

Det vi hoppade var en linje på medellinjen med först tre bommar, 2,5 meters mellanrum och ett sockerbitshinder och sen 5,5 meter mellanrum och räcket.
Gick superbra tyckte jag! Farten är dock lite dålig men Bettan sa att jag skulle ha sporrar imorgon, så ska nog låna Julias, om jag vågar hihi xD

Men nu ska jag, Molly, Tove & Isabelle titta på film och äta pizza, så vi ses!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback