Lördag

Idag har jag varit i stallet, till ca 18 från ca 14.30. Det var ju blåbärshoppning också så det kollade jag på! :) Fotade dock inget eftersom minneskortet är fullt på kameran, och jag vill inte (orkar alltså) föra över bilderna till hårdisken och sen radera dom. Ehm radera känns farligt i mina ögon, köper hellre ett nytt minneskort haha! Dessutom är datorn full också...
 
Sen vandrade Fillan och jag i snön och, ja, jag gled ner till typ knäna så det var ju mysigt. 
 
Btw, bara jag som tycker bloggen är gräsligt ful? Seriöst, vi behöver verkligen en ny. Finns det nån kunnig som kan göra en header & design till oss, en fin men som ändå inte kostar pengar? Isåfall, K O M M E N T E R A !
 
Finaste Pompisen, saknar dig♥

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback