Ridit

Hejhej. Idag red jag Storm! Jag red dock inte barbacka som jag sa att jag skulle göra. Vi skulle galoppera över en bom, göra volt, en till bom, en till volt och sen en till bom. Alltså skulle vi rida över 3 bommar med en volt mellan varje. 
Här är en fin teckning. Det rosa är bommarna, det blåa är ridvägen (jättefin i know) och den gröna filuren förklarar jag sen.
Om ni vill mobba mig för min teckning så ta det inte i kommentarerna, skicka på kik ist, heter fiffeliffe där.
 
Aja, nu till den gröna lilla pluppen.
Jag kom i relativt bra galopp över bommen. Gjorde mig beredd för att lägga volten och byta galopp. Men Storm vill inte samma sak, han vill till sina vänner på andra sidan så han stack åt motsatt håll. Poff så satt jag på marken med grus i arslet, haha. Det var första gången jag ramlade av :P Men det gick bra med mig och jag satte mig på ponnyn och tog om det.
 
Snippsnappslut så var sagan slut, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback