Starta själv?

Jag funderar på att blogga själv, som emmsson. Isf stannar jag kvar här men kommer lägga ner mer tid på den andra. Det eftersom att den blir ny och den hör bloggen har 2 andra som kan uppdatera den.
Men jag vet inte vad den ska heta, kanske fortsätta med pilensthunder.blogg.se?


Ge förslag på namn!!!!


Förresten, jag har typ tappat blogg-lusten totalt. Vi har färre och färre läsare och får nästan aldrig kommentarer.
Så kommentera vad vi ska blogga om! Det kan vara allt från hästarna på LRK till videobloggar!
KommenteraKommenteraKommentera

/Felicia


Kommentarer
Postat av: anonym

Gör fler videobloggar!!!

Svar: okej.
Tove, Emma & Julia

2013-03-30 @ 15:41:51
Postat av: Anonym

Jag älskar eran blogg så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mkt!!!!!!!!!!!!!!!
Sluta aldrig blogga mindre här!!
Jag är en av dom som läser eran blogg varenda dag så sluta aldrig!!!!!!!

Svar: Tack! Men Tilde, du behöver inte kommentera anonymt <3/ Felicia
Tove, Emma & Julia

2013-03-30 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback