Sjuk

Nu har jag blivit sjuk...
Vaknade imorse av att jag hade riktigt ont i öronen, tog alvedon och gick och la mig igen. Ingen skola för mig.
Sen vaknade jag igen och mådde riktigt illa så då varjag tvungen att ringa mamma så hon kunde komma hem, då hade det även börjat rinna något vatten linande ur ena örat. Mamma trodde att de hade blivit hål på trumhinnan så vi åkte på akuten. Där fick vi vänta från klockan 12 till klockan 15. På sjukhuset spydde jag ett x antal gånger, blä. Men sen kom äntligen läkaren och kollade mina öron. En rejäl öroninflamation och hål på båda trumhinnorna.
Fick pencillin, 2 piller 3 gånger om dagen i 5 dagar. Har sovit och sovit och sovit.
Måste vila mycket, så kan jag kanske vara med på pay & jump ändå. Doktorn förstog att jag ville vara med så han sa att jag fick se om jag orkade.
Men hoppas att ni förstår att jag inte kan blogga lika mycket nu medans jag är sjuk♥
 
/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback