Uteritt ♥

Idag på lektionen red vi ut :D De var verkligen mysigt, som de brukar vara på uteritter.
Vi tog de ganska lungt för att marken var mjuk och välfigt lätt att trampa i genom, så vi skrittade mest. De var ett ställe där marken var tillräckligt hård för att trava på s¨å då gjorde vi det.
JUSTE. Jag red Dunder! Han skötte sig jättebra och blev faktiskt inte rädd för något. Han vart lite misstänksam när Nathalie kom och gick men inte annars.
När vi kom tillbaka till ridskolan hade vi 10 minuter kvar av lektionen. Så då fick vi galoppera av hästarna på det hoppbanan. Det tyckte Dunder var superkul och galopperade som vinden!
Bettan våran ridlärare hoppade också upp på en häst och red istället för att gå bredvid. Förstår henne, man väljer inte att gå när man kan rida. 
Jag har all rätt att lägga upp bilden, jag har läst i genom lagar för att publicera bilder på internet där andra är med. Är du med på bilden och inte vill att den ska vara kvar så är de bara att säga till. Jag har rätt att ha kvar den men då kommer jag naturligtvis välja att ta bort den, om du vill.
Storm och Dunder tyckte att de var superkul att galoppera!
 
/Felicia
 

 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vilken cool bild, tripp trapp trull :D

2013-05-11 @ 23:01:39
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om du vann och var gärna med igen!

http://londonryttaren.se/2013/may/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

2013-05-12 @ 21:15:46
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara vi som ser, valfritt ;))

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback